R
Raderad medlem 19815
Sv: smakråd - definitivt ett i-landsproblem...
För mig handlar det absolut inte om tjock eller smal. Jag är jättesmal men skulle aldrig visa mig utanför lägenheten i tights och tröja av den anledningen att den typen av tights som jag förstår det som att ameo menar för mig är ett slags tjockare strumpbyxor snarare än byxor.
Vad gäller det du skriver om sanslöst och åsikter så har faktiskt Ameo bett om synpunkter. Det är en helt annan sak att oombedd komma med kommentarer.
Sanslöst vad folk bryr sig och har åsikter och dessutom kladdar ner vad de tycker om det här. Folk får klä sig precis som de vill tycker jag. I ett mataffär tycker jag man ska vara hel och ren, och klädd. Hur man sen är klädd skiter jag fullständigt i.
Vi kommer aldrig komma ifrån skönhetsidealet som det smala så länge folk ramar in det som en norm. Små människor - det handlar inte om midjemått, det handlar om att vara tjock över kragen.![]()
För mig handlar det absolut inte om tjock eller smal. Jag är jättesmal men skulle aldrig visa mig utanför lägenheten i tights och tröja av den anledningen att den typen av tights som jag förstår det som att ameo menar för mig är ett slags tjockare strumpbyxor snarare än byxor.
Vad gäller det du skriver om sanslöst och åsikter så har faktiskt Ameo bett om synpunkter. Det är en helt annan sak att oombedd komma med kommentarer.