Bukefalos 28 år!

Smala höga plastbackar med lock

Haukur

Trådstartare
Jag är på jakt efter smala höga plastbackar med lock. Är tänkta att förvara hundmaten i men jag har inte så mycket plats i köket. Skulle vilja ha nåt som är kanske 20 cm bred, max 60 djup och max 80 hög. Har letat överallt men hittar inget smalt hög... Tunna har jag inte plats med.

Tips?
 
Sv: Smala höga plastbackar med lock

Kolla bland kärl för källsortering. De jag har klarar dina krav på mått och jag har för mig att man kunde köpa lösa lock till dem. Jag har haft dem ett par år, så jag vet tyvärr inte var sådana finns, men kanske på Coop, IKEA el dyl.
 
Sv: Smala höga plastbackar med lock

IKEA har jag kollat på. Coop ska jag kika på men tyvärr är dom oftast för små, jag behöver ju få plats med en 15 kg-säck hundmat helst.. och ett inbrottssäkert lock;)
 
Sv: Smala höga plastbackar med lock

Har sett något som kan stämma in på din beskrivning,
i svart plast på granngården bland fodret fanns det.
 
Sv: Smala höga plastbackar med lock

"Mitt" CityGross har plastkärl i alla tänkbara storlekar. Jag tror CG i Ytterby ligger närmast dig.
 
Sv: Smala höga plastbackar med lock

Jag har heller ingen plats i köket, men plastbackar är ju så fruktansvärt fula.:crazy:
Jag har hundmaten i en gammal "amerika-koffert" som står bedvid tv-n.
Funkar hur bra som helst, bara att dammsuga ur innan man häller i en ny säck.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 603
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: MiniLi
·
Utrustning Alltså nej nej nej och åter nej! Nu är jag nere i sadelträsket, rejält! :banghead: Hur svårt ska det vara att hitta en passande sadel...
Svar
14
· Visningar
2 445
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp