Smala höga stövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare guess_jeans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 5 395
Sv: Smala höga stövlar

För om du haft anorexi på riktigt och ett par normalt funtade föräldrar hade du haft träningsförbud=inga hästar och i princip bara vila tills du gått upp i näring... :smirk:

Varför kan du inte tala om vem du är då?vore de inte kul med lite Positiv uppmärksamhet istället?eller trivs du med att bli mobbab och nertrackad hela tiden? :angel:

dolce_&_gabbana skrev:
du, jag ska säga dej att jag är riktigt känd inom sverige och hätsnes ägare har absolut INGEN anledning att INTE sälja den till mig..dom var väldigt måna om vart hästen skulle hamna..

varför skulle jag inte få en häst endast pga min sjukdom?

Därför att, med den lilla erfarenhet jag har av personer med anorexia så långt gången att vaderna mäter 24 cm, så ser jag inte hur du skulle kunna upprätthålla en så pass hög nivå på träning och tävling som du ger sken av att du gör.

Men okej, om du säger det så. Hoppas du rider bättre än du skriver bara, för annars kommer åskådarna på tävlingsbanorna få kramp i magen av skratt... Kanske du och din bättre hälft DiorGirly kan göra en snygg parodi på spegelritt..?

Tassetass skrev:
Därför att, med den lilla erfarenhet jag har av personer med anorexia så långt gången att vaderna mäter 24 cm, så ser jag inte hur du skulle kunna upprätthålla en så pass hög nivå på träning och tävling som du ger sken av att du gör.

Men okej, om du säger det så. Hoppas du rider bättre än du skriver bara, för annars kommer åskådarna på tävlingsbanorna få kramp i magen av skratt... Kanske du och din bättre hälft DiorGirly kan göra en snygg parodi på spegelritt..?

Är D&G samma person som DiorGirly? :eek:

Skulle inte alls bli förvånad om så var fallet. "Märkesnamn", usel stavning, inget vettigt att säga... Kan det finnas två såna!?

ehm..som jag sa...jag är 28....dessutom har den inte gått så långt..jag äter, men inte mkt..och jag är VÄLDIGT smal..men jag lidre inte av det särskilt mkt..

:bow: exakt min åsikt, vad jag hört tycker dom att dom är tjocka och ser inte hur j*vla magra dom egentligen är :crazy: men D&G kanske är undantaget som bekräftar regeln :rofl:

det är ju det jag har börjat inse nu....dum som jag e

Jag vet en som haft anorexia, och hon tänkte inte på samma sätt som du snarare, "jag är 25 runt vaden, fyy faaan vad fet jag är" anoretiker förnekar sin magerhet, det gör ju inte du, alltså tror inte jag dig, det tror jag ingen annan här gör heller.

du kanske ska läsa inlägget ovan...?

En liten fråga till ALLA:

Varför bryr ni er så jäääävla mkt om vad jag gör, vem jag är, hur jag är osv???????????????????????????????????

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka