Smala lädertyglar

fjordtokan

Trådstartare
Ja, vilka märken har sånna?

Mina från börjes är helt underbara men skulle vilja ha lite mer kvalite.
Gärna om de finns i mörkbrunt också.

Ju smalare desto bättre.

Sv: Smala lädertyglar

jag har ett par från OS, jätte smala. finns med största sannolikhet i brunt!

Jag köpte ett par från Lillhästen i Stav för typ 150:- Mörkbruna med mässingspännen och ca 1 cm smala. Helt släta är de också. Skitsnygga! Vet dock inte om det är något märke.

Globus har jättefina smala platta lädertyglar. Kvalité vet jag ingenting om men de är helt underbara att hålla i.

OS är nog underbara, får kika lite ;)

fetange åh de ska jag genast kolla upp

Lyrazel Har ett par sånna nu, de är tillräckligt smala men inte tillräckligt mjuka och dessutom så är färgen fel

Jag har ett par tunna kantflätade från hubertus som är underbara :love: säkert 15 år och lagomt smörjda, jättemjuka är dom.

köp kandartyglar!

älskar mina som hör till rundsydda hubertus kandaret, ca 0,5 cm tänker jag dom är och mjuka som smör. :d

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 605
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka