vilse Trådstartare 21 Mar 2005 #1 Ett sånt här provade jag att rida på igår. Gick super! Första bettet hästen verkar gilla sen jag började rida bettlöst Vet någon om det finns ett liknande att köpa, fast utan stång? Eller i varje fall mindre...?
Ett sånt här provade jag att rida på igår. Gick super! Första bettet hästen verkar gilla sen jag började rida bettlöst Vet någon om det finns ett liknande att köpa, fast utan stång? Eller i varje fall mindre...?
svea 21 Mar 2005 #2 Sv: Smalt bett, utan hävstång. Sätt tygeln i ringarna vid mundelen så blir det utan hävstång.
vilse Trådstartare 21 Mar 2005 #3 Sv: Smalt bett, utan hävstång. Jo, har tänkte det med, men ser ju fult ut Skulle helst inte ha stången där alls....
Sv: Smalt bett, utan hävstång. Jo, har tänkte det med, men ser ju fult ut Skulle helst inte ha stången där alls....
F fossig 21 Mar 2005 #4 Sv: Smalt bett, utan hävstång. kanske det går att såga av stängerna..?? och putsa till dom sen.. så att det inte blir vasst...? jag gissar bara..
Sv: Smalt bett, utan hävstång. kanske det går att såga av stängerna..?? och putsa till dom sen.. så att det inte blir vasst...? jag gissar bara..
svea 21 Mar 2005 #5 Sv: Smalt bett, utan hävstång. Det går säkert utmärkt. Det är bara att runda av kanterna med fil och sandpapper!
Sv: Smalt bett, utan hävstång. Det går säkert utmärkt. Det är bara att runda av kanterna med fil och sandpapper!
palle 21 Mar 2005 #6 Sv: Smalt bett, utan hävstång. Jag har tagit bort skänklar på flera bett, det brukar inte vara några problem...
Sv: Smalt bett, utan hävstång. Jag har tagit bort skänklar på flera bett, det brukar inte vara några problem...