Smalt träns

sweet_knorven

Trådstartare
Jag vill ha ett träns med smala remmar, aachennosgrimma. Det ska se ut ungefär som tränset nedan, som är från Hööks. Det ska ligga i ungefär samma prisnivå som det här tränset (529 kr) men helst en bättre kvalité. Eller duger det här tränset, är det prisvärt?
Tränset ska finnas i svart...

300376.jpg

Sv: Smalt träns

Hööks dyrare saker brukar hålla...

Skulle aldrig ha så dyrt vardags träns min bruakr kosta 100-200 på rea köper bilgaste möjliga till vardagar..(köper upp lager) Fast förstär tränsen hela tinden hästen trampar på tyglarna eller nått anat för tränset spriker nån stans.. Typ vranan tränig brukar dom gå sönnder...

MEn mitt tävlings träns kosta 976kr...

Pris värt om din ponny/häst är ett träns förstörare som min:smirk:

Köpte ett Jacson-träns i nov för runt 400kr som är tunt och mörkbrunt. Är nöjd med det.

jag letar också efter ett likadant träns fast utan de vita sömmarna. jag tycker det förstör ett annars väldigt fint träns, ser lite westernaktigt ut. nån som vet var man kan få tag på ett sådant av bra kvalitet (brunt) fast inte för dyrt (högst 700 kr)
bild skulle vara jättebra

Jag har det och är kanonnöjd. Det satt jättefint på min förra häst som hade ett nätt fullblodshuvud, min nuvarande pålle som har ett brett och maskulint huvud är dock inte lika tjusig i det...:D

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
868
Senast: Hermelin
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka