Smarta lösningar!

qwerty

Trådstartare
För oss som har väl fungerande transporter, men kanske letar efter någon finurlig lösning på något särskilt "problem"; kanske vi kan dela med oss utav dessa i denna tråd. Har läst i den stora transporttråden men där handlar det ju mest om omfattande renoveringar, medan jag tänker att vi kan skriva mer om detaljer här.

Jag har lite småfix på min transport! Den är självklart fullt brukbar men det är småsaker som jag vill ändra på. Ska t.ex ta bort sulkyfästen osv eftersom jag inte har körhästar. En annan detalj jag vill sätta dit är en spegel i fronten på transporten, så att jag när jag backar mot transporten enkelt kan se var min dragkrok befinner sig och därmed kan backa rakt och lagom nära.

Vill även byta ut de nuvarande transportgrimskaften. Har funderat lite på de elastiska med panikhakar från h**ks, är det någon som vet något om kvalitén på dem? Är det skräp eller kvalité?

Sv: Smarta lösningar!

En annan detalj jag vill sätta dit är en spegel i fronten på transporten, så att jag när jag backar mot transporten enkelt kan se var min dragkrok befinner sig och därmed kan backa rakt och lagom nära.
SMART!!!
Det ska jag sno!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka