Smarta tips och råd till utbildningen!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Mish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 815
Sv: Smarta tips och råd till utbildningen!

Har förresten inte galopperat henne upssutten ännu.. Men hon har fattat galopp i lina ett par gånger, duktig som bara den hihi :D

tack,

jag har hela tiden jobbat med det som är viktigast MILJÖ TRÄNINGEN och att hästen ska känna att JAG BESTÄMMER

Känner precis likadant :) är hon säker i miljön med mig bredvid sig så är ju chansen större att hon är det med mig på ryggen :D
Sen är det viktigt för mig att hon vet vem som bestämmer och håller sig på sin plats :p

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 780
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 416
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 826
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 919
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka