Smarta tips till garderobsförvaring.

FadeAway

Trådstartare
Flyttar nu hästen och ska skaffa mig en garderob att ha alla mina prylar i. Sadel och träns finns det hängare för. Täcken lär inte få plats :angel: Hur har ni gjort? Vad för garderober har ni? Tips tips tips!

Sv: Smarta tips till garderobsförvaring.

Min förra garderob hade jag en hängare som man normalt sett hänger över en dörr med krokar. Tror de finns på ikea eller dylikt. Jag köpte min på rubb och stubb för en tia. På denna hängde jag en boxgardin med fickor som svalde lite saker :D

Kanske ska förtydliga att sadel- och tränshängare inte är i garderoben utan i sadelkammaren. :D

Hitta en så hög du kan, då får man plats med mer!

Trådbackar som man kan dra ut är bra. Där kan man lasta mycket men ändå få tag i grejorna.
// Linda

Tackar :bow:

Kan lägga till bootsförvaring. Jag tänkte skaffa mig en toapappershållare ni vet en som står på marken och är en pinne upp. Då kan man stapla dem på höjden :D

jag har stång inne i garderoben och köpt ikeas sko förvaring en massa små fack bra till benskydd ,bett.mm finns med lite större fack också ,jag vill gärna ha ordning och reda på mina grejor och har på tok för mycket små plotter:D

Det var ju jättesmart!:laugh:
I min garderob har jag massa hyllplan där jag har vintertäcken på ett ställe, regntäcke på ett annat osv. Fina schabrak på ett plan och hemma schabrak på ett annat.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Islaend
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 356
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka