Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Flyttar nu hästen och ska skaffa mig en garderob att ha alla mina prylar i. Sadel och träns finns det hängare för. Täcken lär inte få plats Hur har ni gjort? Vad för garderober har ni? Tips tips tips!
Min förra garderob hade jag en hängare som man normalt sett hänger över en dörr med krokar. Tror de finns på ikea eller dylikt. Jag köpte min på rubb och stubb för en tia. På denna hängde jag en boxgardin med fickor som svalde lite saker
ett tips är de små korgarna från ikea som man kan hänga in under ex. ett hyllplan i en garderob. Är urbra! Man kan ju fylla med grejer ända upp då.
Gorm heter de http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70093307
Kan lägga till bootsförvaring. Jag tänkte skaffa mig en toapappershållare ni vet en som står på marken och är en pinne upp. Då kan man stapla dem på höjden
jag har stång inne i garderoben och köpt ikeas sko förvaring en massa små fack bra till benskydd ,bett.mm finns med lite större fack också ,jag vill gärna ha ordning och reda på mina grejor och har på tok för mycket små plotter
Det var ju jättesmart!
I min garderob har jag massa hyllplan där jag har vintertäcken på ett ställe, regntäcke på ett annat osv. Fina schabrak på ett plan och hemma schabrak på ett annat.