Bukefalos 28 år!

Smartphone

ufot

Trådstartare
Ufot har (nästan) bestämt sig för att att anamma den tekniska revolutionen och lägga undan mobilen från medeltiden och skaffa en smartphone. Nu är det så att Ufot inte vet ett skvatt om smartphone och behöver bukefalos hjälp att finna den "bästa" mobilen för max 199 kr/mån. Efter lite sökande verkar följande vara intressanta:

Samsung Galaxy Express 2 8GB
Samsung Galaxy Young 4GB
Sony Xperia E3 4GB
Samsung Galaxy Ace 4
Sony Xperia E1
Samsung Galaxy Trend Plus

Alla mobiler från 3 går bort (för dålig täckning).

Jag är inte intresserad av att lyssna på musik.
Jag vill ha en mobil med bra GPS, kartor och internetuppkoppling bra nog att kolla mejlen, beställa biljetter osv. Spel och kortspel är också önskvärt (som man inte behöver vara uppkopplad till internet för att spela). Helst ska mobilen vara lättanvänd, mitt tekniska kunnande lämnar övrigt att önska.

Den mobil som vekar mest intressant i nuläget är Samsung Galaxy Young 4GB.
 
Mitt enkla svar är att hålla i så många som möjligt.
De flesta är OK för dina användningsområden. Det är känslan i handen som ska funka. På skärmen är de rätt lika allihop.

/dinosaurietanten - som är inne på sin andra pekmobil
 
Har inget svar på din fråga men känner igen mig angående det tekniska ointresset :) När jag nyligen skaffade min första smartphone gick jag till några affärer och förklarade vad jag ville ha. Köpte i den affär som hade bäst service. Jag är nöjd med förbehållet att jag inte har något att jämföra med. Har kvar min gamla också fast med kontantkort, för den nya är så stor och åbäkig att ha med när jag inte har väska :D
 
@ufot Jag skulle också vilja påstå att vilken som av de du listat går bra till dina behov. Det är nog mer en fråga om smak och tycke. Själv föredrar jag Sony framför Samsung, men det är en högst personlig åsikt.
Jag tror att du kommer bli nöjd med viken du än väljer med tanke på vad du har att jämföra med i dagsläget!! ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Hundbeteende
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp