Smidiga webbers

Ridinglady

Trådstartare
Behöver köpa nya stigläder och vill ha tips på bästa webbers ( enkla stigläder m t-spänne nedtill) . Vill ha så smidiga som möjligt i bra läder!

Prestige har webbers, dock har jag inte klämt på dem så jag vet inte hur de är i lädret.
Har två par från Prestige, och tycker lädret är helt ok. Däremot har sömmen på läderbiten som ska skydda sadeln från spännena gått sönder på alla lädren. Helt värdelöst. Vet inte om jag lyckats få två måndagsex eller om Prestige har problem med dessa.

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka