Smörja läderväska

Pancakes

Trådstartare
Jag har ärvt en jättefin vit läderväska som skulle behöva lite kärlek. Jag skulle kunna smörja den med något från sadelkammaren men är inte säker på om det är en lukt som passar på stan sen :D Har googlat lite men tänkte om det kanske är någon som sitter inne på något bra, enkelt tips så jag kan börja använda väskan.

När jag köpte ett par ljusa skor i skinn senast så rekommenderade hon i butiken ett neutralt läderbalsam. Jag provade det sen på ett par av mina gamla skinnskor och de fick verkligen nytt liv. Scorett Neutral Balm heter den. Luktar nästan ingenting. Tycker att den var bra. Borde funka på en vit väska också.

Sklor och möbler har annat skinn än sadlar och träns.

Man ska absolut inte använda läderbalsam från sadelkammaren.
Använd något till skor eller möbler.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
601
Kultur På tisdag åker jag och dottern till Stockholm på utflykt, vi har lite idéer om vilja museum vi vill se men jag tänkte kolla om det finns...
Svar
18
· Visningar
780
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
840
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
453
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka