Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antingen har du skapat dem eller någon annanJag hittade ett sms-utkast i mobilen som jag definitivt inte har skrivit själv. Ingen annan än jag har haft tillgång till telefonen. Mottagaren skulle vara en person som råkade skicka sms till mig av misstag.
Vad sjutton har hänt???
Mobilen är hemsökt!
Men allvarligt talat, du har inte råkat gå in på meddelandet och råkat trycka på mellanslag sen lämnat meddelandet? Då står som utkast på min mobil, har en samsung
Eller står det något i meddelandet?
Det är helt omöjligt att jag skulle ha skrivit meddelandet (om jag inte har gjort det i sömnen dåAntingen har du skapat dem eller någon annan![]()
Jag vet inte vad jag ska googla på. Jag testade "okänt sms utkast" och fick inga vettiga träffar.Jag undrar som @Bufera , står det något i utkastet som har skapats?
Edit: Ditt svar kom samtidigt som jag skrev mitt inlägg.
Googla och se om någon annan har haft någon liknande upplevelse?
Jag provade även att googla första meningen i sms-et men fick inga träffar på det heller.Jag vet inte vad jag ska googla på. Jag testade "okänt sms utkast" och fick inga vettiga träffar.
Jag brukar googla på engelska när jag letar efter konstiga saker, för chansen är att man får fler träffar. Prova t.ex. den här meningen "text on my phone that I did not write".Jag vet inte vad jag ska googla på. Jag testade "okänt sms utkast" och fick inga vettiga träffar.
Jag fick några träffar på den sökningen men något svar på vad som hänt, har jag inte lyckats hitta.Jag brukar googla på engelska när jag letar efter konstiga saker, för chansen är att man får fler träffar. Prova t.ex. den här meningen "text on my phone that I did not write".
Det står:Du kanske inte vill det, men om du skriver vad det stod i smset kanske nån lite teknikkunnig (jag är det tyvärr inte så jag kan inte hjälpa) kan ha nån aning om vad det kan vara? Om det kan vara nåt virus eller nåt tänker jag då.
Det står:
Jag hittade en kille till dig. Gå ut på Tinder och säg vad du tycker
https://go.tinder.com/Zi18lVpUp90-Joakim
Jo, jag ser ju det, men har som sagt ingen aning hur det hamnade som utkast i luren.Det låter som att det skulle kunna vara reklam för Tinder tycker jag? Men hur det kan ha hamnat där har jag ingen aning om, och jag är som sagt hemskt oteknisk
Det är reklam!Det står:
Jag hittade en kille till dig. Gå ut på Tinder och säg vad du tycker
https://go.tinder.com/Zi18lVpUp90-Joakim
Exakt så blev det för mig när jag råkade trycka på den "tipsa en vän" eller liknande som finns i Tinder när man är inne på någons profilJag skulle tro att du råkat klicka på nån Tinder-reklam som skapat ett meddelande.
Jag råkar ibland klicka på mail-adresser, då skapas ju ett nytt mail, avslutar man då kan det sparas som utkast.
Förutsatt att du har tinder installerat så kan man ju tipsa om personer man hittar där, till andra. Om man klickar på tips-funktionen på tinder så skapas ett sådant meddelande som du beskriver, så man ska kunna skicka det till valfri person.
Det är nog detta som har hänt. Helt stört! Den plockade ju bara ett slumpmässigt nummer som utkastet skulle skickas till. Själv hängde jag inte med i svängarna alls och valde inget aktivt. Jag tog bara bort tips-grejen när den dök upp.Exakt så blev det för mig när jag råkade trycka på den "tipsa en vän" eller liknande som finns i Tinder när man är inne på någons profilJag märkte inte ens att jag tryckte på den men sen fanns det ett sånt utkast!