smyckeshängare och coverup tapet

wtf

Trådstartare
Hittade en lite udda smyckeshängare idag :D

frän va? :p

sen undrar jag om nån har nån erfarenhet av såna här coverup tapeter? tanken är att vi ska måla på den.. fick dock höra idag att dom var knepig att få upp utan att få bubblor?
vi tänkte sätta upp såna i sovrummet, måla i vitt och en fondvägg i grafitgrå. på den gråa väggen ska jag göra en väggmålning som ska föreställa grenar och dom ska jag måla i silver och vitt! :love:
 
Sv: smyckeshängare och coverup tapet

den hittade jag på ett litet ställe som heter owe jansson.. tror tyvärr att han bara tar in typ ett parti av de flesta leveranser.. fanns 2 kvar i butiken efter att jag stal den där :p
 
Sv: smyckeshängare och coverup tapet

du kan få köpa min dyyyyrt om jag tröttnar på den :p
fast den var dyr iofs, 500:- :crazy:
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 777
Senast: NOC14
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt väldigt mycket på olika saker typ igår kväll och mycket idag. Och jag har kommit fram till några saker som egentligen så...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 390
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 540
Senast: Voeux
·
Hemmet Har gått och blivit med bostadsrätt! Dock är tapeterna fula och dessutom dåligt uppsatta. Det är bubblor i tapeterna och inte raka...
Svar
10
· Visningar
2 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp