Snabb bandage

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hattrick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 103
H

hattrick

Vad tycker ni om Hööks snabb bandage (de vita egui-guard)? Man kan väl använda dem vid ridning och isåfall, ska man använda paddar under?
Tacksam för svar :)

Sv: Snabb bandage

Ja,du kan ha dem till ridning.De kallas väl snabbandage för att det är en enkel ersättare till att linda och du ska inte ha pad under.

min medis har sånna och jag måste säga att jag inte är ett fan av dem. fastnar i sig själva hela tiden och det är svårt att få dom så att karborren hamnar rät! de va min åsikt!

Jag har sådana, dock inte de från hööks men de är i princip likadana. De är helt ok när man lärt sig tekniken med att få på dem :)
Dock så blir de ju rätt solkiga snabbt, så jag ångrar att jag inte köpte de svarta istället.

Liknande trådar

Utrustning Vad är bäst av islands- eller dressyrsadel? Hittade en gammal sådan här tråd men med ganska få svar och hade gärna velat ha nya åsikter...
Svar
7
· Visningar
540
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: WildHorse
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V