snabb fråga

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 878
B

blohme

om man har lyckats trycka på en knapp så datorn inte skriver det man trycker på, tex skriver komma tecken istället för punkt. vilken knapp ändrar man tillbaka på?

går bra att skriva om man håller nere fn .

Sv: snabb fråga

Leta i lite äldre trådar här på forumet i stället för att "putta"

Din fråga är en av de vanligast förekommande och folk har förmodligen tröttnat på att svara (jag har det definitivt) eller kolla i instruktionsboken till din dator :angel:

Sv: snabb fråga

Du har förmodligen råkat byta tangentsbordsinställningar.
Ändra tillbaka till rätt så löser du problemet.

För information om hur du gör detta sök, antingen här i forumet, på google, i din instruktionsbok eller i "Hjälp funktionen" på din dator.

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
137
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
383
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 420
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka