Snabba förslag till aktiviteter med bästis i Stockholm!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 618

Idas

Trådstartare
Min kompis fyller år imorgon och jag vill gärna hitta på någon aktivitet vi kan göra tillsammans :) Vi båda bor i Stockholm men kan ta oss med bil en bit utanför iallafall.

Har funderat på middag eller liknande men skulle vara kul om det fanns något annat att hitta på. Har ni några förslag?

Om ni båda är hästintresserade så kan man se Beridna Högvakten förbereda sig (& spela lite) och sen titta på det nya ridhuset på Kavallerikasern, men då är det 11.30-13.00 så det passar inte riktigt med middag (om ni inte hittar andra saker att göra också).

Förlåt för otydligheten! Det är alltså inte imorgon aktiviteten ska ske utan tänkt som en present att göra inom närmsta veckorna framöver :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 247
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 960
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31