Snabba svar om GPA Titium

cactuspower

Trådstartare
Hur är dessa i storlekarna? Jag har inte möjlighet att pröva hjälmen, utan ska skicka efter. Men hur är de i storlekarna? Har inte så mycket och jämföra med; en Charles Owen Showhat. Är det någon som har en CO och en Titium och kan hjälpa mig och jämföra? Eller är det någon som prövat båda?? JÄTTE TACK FÖR ALLA SVAR!!!

Sv: Snabba svar om GPA Titium

Jag har en Charles Owen Showhat och en GPA Titan.
CO hjälmen är stl 59 och GPAn är stl 57. Båda sitter perfekt. Jag har stl 57 på huvudet.

Jag har en GPA classic och i den har jag 56 i min ena CO hjälm har jag 57 och i den andra 56. Alla sitter bra men GPAn skulle kunnat va en strl större.

Tror jag valde rätt storlek då? Hoppas det i alla fall!
Tog stl. 59, vilket jag har på en sammetshjälm som jag använt i vanliga fall.
På CO:n tog jag stl. 60 i tror jag, för jag tyckte den var rätt liten i storleken?

Och så valde jag och ta stl. 59 på GPA:n. Vad tror ni, blev det rätt storlek för mitt huvud??

Ta ett måttband och mät ditt huvud. Min GPA hjälm stämde exagt på det måttet.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 630
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 454
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka