Snabbfråga

Sv: Snabbfråga

Ska din kompis vara med med sin nya häst eller? :angel:

Haha nej, jag ville bara ta reda på om klubbtävlingar hade 140 klasser, då hon sa att det var då hennes travare vart med.
Och förövrigt är det definitivt inte min kompis, anledningen till att ja hjälpte henne var för att jag visste att jags ett den där hästen någonstanns, men kom inte på vart, och se, alla bukare hjälpte mig att ta reda på vart.:mad:

Har man klasser över 120 måste man ha veterinär där enligt jordbruksverket, tror jag det var.

På klubben jag red förut hade de ibland tävlingar då man fick välja höjd helt fritt, då var det nån som hoppade på 140 om jag inte minns fel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
219
Senast: EZMK
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev 22-åriga Kajsa Björe som red hem meetingets högsta klass, en 1,45-hoppning, på Strömsholm på söndagen.
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka