JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nu får ni snälla ursäkta om det redan finns en tråd, eller om jag är i fel forum, eller vad det nu kan tänkas vara som kan gå galet.
Men... Snabbmenyn som fanns till vänster där man kunde nå alla forum.. vart har den tagit vägen? Är det bara för mig den är borta?
Hoppas jag inte dubbelpostar nu, det har tagit mig ett helt dygn att hitta Buke-falos hjälp utan snabbmenyn.
Sv: Snabbmenyn?
Du har nog råkat förminska menyn
Finns en pil längst till vänster på buke, där det står meny med liten text. Tryck på den, så ska menyn vara normal igen
Men Jesus.
TACK!
Jag har vart helt utom mig och inte hittat ett jota sedan i går eller förgårr.
Stackare där
Shit happens!
Har aldrig påstått att jag är speciellt... smart alla gånger, och nu när jag tänker för två kan det bara sluta illa.
Skola & Jobb
Hej alla bukefalos medlemmar.
Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
13
14
15
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Livskristråden
Kropp & Själ Det finns inte mycket att säga om det, tänker jag. Men jag vågar tro att det känns bättre när du får det sagt. Oavsett hur det samtalet...
Palermo
Alldeles nyss
Svar: 149
Visningar: 12 254
Allmänt
Panik vid dusch
Småbarn Min yngsta älskar att duscha och har gjort länge, men bara om han själv får hålla i duschmunstycket. Håret däremot är en annan femma...
zassoo
1 minut sedan
Svar: 13
Visningar: 235
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Var provridit kommande medryttarhäst. WOW.
Vilken stjärna. Ung, känslig och het men potentialen… omg. Tror det kan bli en bra match...
Lightzone
5 minuter sedan
Svar: 1 158
Visningar: 40 011
Allmänt
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Det stämmer, får absolut se vad som blir bäst efter kollen på onsdag ☺️
MattiZ
23 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 6 088
Avel
Födda 2022
Avel Min lilla (168cm mätt hemma med en kanske inte helt tillförlitlig mätsticka) ska gå unghästtest om en vecka 😬
Jag är skitnervös redan...
Esswe
38 minuter sedan
Svar: 545
Visningar: 79 312
Avel
Annonsera Mera VIII
Gnägg Ser ut som en palsternacka ärligt talat :rofl::rofl:
Asko
Idag kl 19:26