JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Snabbt slut för RGB i Qatar
(Ridsport) Svenska världettan Rolf-Göran Bengtsson och Ninja La Silla gick inte vidare till andra rundan när första omgången av årets Global Champions Tour avgjordes i Qatar. Segern gick till Edwina Tops-Alexander och Cevo Itot du Château.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
På fredagen avgjordes första omgången i Global Champions League. Henrik von Eckermann segrade individuellt och Rolf-Göran Bengtsson tog...
Hästnyheter
Vinnarnas vinnare har korats i en dramatisk premiär av Global Champion Tours Super Grand Prix. Edwina Tops-Alexander la tredje raka...
Hästnyheter
En snabb, felfri första runda räckte. Rolf-Göran Bengtsson tog hem Global Champions Tour – och kammar hem miljoner i prispengar. ”Det...
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och Casall Ask vann hela Global Champions Tour och den avslutande finalhoppningen i Doha, Qatar, på lördagen. "Det...
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Första ordet jag tänker på när jag minns terriertanten är charmig! Inte snygg, vacker eller söt, även om hon absolut kunde vara det...
Sel
27 minuter sedan
Svar: 51
Visningar: 1 886
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nu äntligen fick Sparky gå på toa och bajsa. Försökt 4 gånger under dagen.
Då kan jag slappna av lite, men ändå inte för något är...
Hoarfrost
45 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 62 486
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En dag då vi här hemma är lite små sjuka. Jag har feber men har tvingat mig ut i regnet för att fixa i trädgården. Jag får verkligen...
Lillefrun
Idag kl 21:47
Svar: 1 382
Visningar: 84 630
Hund
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning De flesta butiker har väl olika dyra märken i sitt sortiment?
Hööks har ju absolut en del billiga varor från egna märken, men det finns...
MiniLi
4 minuter sedan
Brunstproblem?
Ridning Jag skulle utreda hästen hos veterinär. Mer sannolikt att det är ngn smärtproblematik än att den helt plötsligt börjat visa nya...
MiniLi
6 minuter sedan