Snabbt svar snälla...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare goggoman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 606
G

goggoman

HAr en undran... kan man bli jätteallergisk mot en hund som löper om man aldrig reagerat på den förut o inte på annan hund heller..??

MVH Anso

Sv: Snabbt svar snälla...

Verkligen ingen som vet något om detta?...

Sv: Snabbt svar snälla...

Ingen aning men att underliga saker sker är jag inte förvånad över

En hingst i ett travstall for ut mot en speciell tjej ett flertal ggr, han var faktiskt närmast mordisk.....efter några månader kom dom på att det var när hon hade MENS som han blev helt förbytt....konstigt men helt o hållet sant...
Han reagerade inte på några andra än henne och detta var ett stort stall med ca 150 häst och många anställda

Tiden är ju det enda som kan utvisa för dig....se om det händer även nästa gång hon löper

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 535
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 100
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka