Snabbt svar..

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Wiike
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 851
Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Wiike

Tänkte gå ut och lägga mig på en filt i gräset med dottern och läsa en bok. Vad borde hon ha på sig mer än klänning och solhatt? Är sol eller skugga bäst?

/wiike - inte så hajj på att vara mamma än :D

Sv: Snabbt svar..

givetvis skugga - ska du ha henne i solen så rekommenderar jag långärmat, långbent och kanske ett par tunna strumpor så hon inte bränner sig...

Barn ska alltid vara i skugga.
Speciellt bebisar under ett år som man inte heller bör ha solskyddskrämer på.
Och om hon behöver mer på sig känner du på henne, verkar hon kall tar du på mer, verkar hon ha det varmt, ja då kan du ju kanske tom passa på att vädra rumpan :) !

Tack för svaren men hann redan ut :) Var i skuggan och gick bra :D hon somnade tom sött där ute (ja jag tog kort ;) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 085
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka