Snacksidan

canine

Trådstartare
Är det ingen mer än jag som saknar "snacksidan" som fanns på buke fram till ett par år sedan? Skulle verkligen önska att den kom tillbaka! Det var så synd när den försvann. Det var ett riktigt trevligt tidsfördriv om man man bara ville "snacka" lite om vad som utan att skriva i specifika trådar:D Vi var ett par stycken skrev där rätt ofta och kunde bli riktigt roliga diskussioner.:D

Hoppas det finns fler än mig här som saknar den!:bump: och hoppas hoppas att den kanske kan komma tillbaka någon gång:)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: IngelaH
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 128
Senast: Mint
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 271
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31