Oh herregud!![]()
![]()
Stackars zuccini![]()
Ingen zuccini skadades in detta inslag.
Ikväll däremot ska den skäras upp, och fyllas med qournfärs.
Skönhetsmissen har lämnat in en polisanmälan för ärekränkning på internet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh herregud!![]()
![]()
Stackars zuccini![]()
Ingen zuccini skadades in detta inslag.
Ikväll däremot ska den skäras upp, och fyllas med qournfärs.
Skönhetsmissen har lämnat in en polisanmälan för ärekränkning på internet.
Aj då, då ligger du risigt till!Brunetten är vittne antar jag?
Eller så har hon bara fått en urinvägsinfektionLava har kissat i soffan!![]()
det har aldrig hänt förut och jag har sprayat ner den med luktdödare. Förhoppningsvis är det en engångsgrej men pessimist och hönsmamma som jag är har redan börjat grubbla! Var det för lite sand i lådan? Känner hon sig ensam nu när hunden är borta? Är hon stressad av att hon och grannkatten inte drar jämnt? Är hon missnöjd över att jag jobbar natt och hon får vara ensam (vilket jag har gjort i över ett år)? Är hon sjuk? Är det njurarna? Är hon dement? ÄR DET BARA ATT AVLIVA?!
![]()
Ja, kanske det! Hur gör man med uvi på katt? Väntar ut till en början, som med människor? Allmäntillståndet är ju oförändrat, hon äter, dricker, kelar, är ute och leker som vanligt. Det är därför det känns så mystiskt!Eller så har hon bara fått en urinvägsinfektion![]()
Jag tror det är veterinär som gäller.Ja, kanske det! Hur gör man med uvi på katt? Väntar ut till en början, som med människor? Allmäntillståndet är ju oförändrat, hon äter, dricker, kelar, är ute och leker som vanligt. Det är därför det känns så mystiskt!
Ja, kanske det! Hur gör man med uvi på katt? Väntar ut till en början, som med människor? Allmäntillståndet är ju oförändrat, hon äter, dricker, kelar, är ute och leker som vanligt. Det är därför det känns så mystiskt!
Ja, att jag är hennes personal och för det mesta gör ett uselt jobb sticker hon inte under stol med@GardenAngel Vilken tur att Lava var så snäll och uppfostrade dig hur det ska göras för att bli godkänt, tydliga åsikter![]()