Snälla -Hjälp önskas!

T

Terran

Alla ni som har erfarenheter/hört positivt/negativt om OS millenie täcket- snälla tipsa mig. Jag har många hästar o törs inte köpa föränn jag hört mig för! TACK på förhand!!!!
 
har hört positivt nån plats på buke faktisk om det täcket.kommer dock inte ihåg vilken tråd jag läste det i. :confused:
 
Det är kanon!!
Min kompis har två stycken och hon har haft det x antal år! :)
Jag skulle gärna ha ett sådant, men de ska ju sluta sälja just den modellen och de var slut i min hästs storlek (145).. :(
 

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
566
Senast: Bapelsin
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: liiinnea
·
Hundavel & Ras Funderar fortfarande på vilken hundras/typ jag önskar som min nästa hund, och nu blev jag tipsad om Tibetansk terrier. Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: kamomillo
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp