Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vi vet inte.... han kan inte gå, verkar apatisk och slö.ibland blir han rädd och då vill han gömma huvudet. var hos vet. igår men hon hittade inget specielt. ska till en annan vet. kl 12.30, hoppas verkligen att han kan hjälpa....
Nej han är innekatt pga han är blind på ena ögat. I förrgårs kväll så var han pigg och glad, så vad det nu är har kommit under natten.. Ingen feber igår men nu tycker jag att han känns varm på öron och snuta.
Jag har funderat på det, men kan inte komma på vad det skulle vara.. Han är inte sån som tugger på saker heller så det är nog inte det. Veterinären som undersökte honom igår trodde att det var någon form för nervskada och det tror jag med. Men varför?? Vad har händt? Har han slagit sig, fått en virus, något fel på insidan (hjärnblödning )?
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
Hästmänniskan Jag bor i Västra Götaland och här finns stor tillgång till träning och tävlingar (hoppning och dressyr) men det har varit sämre med WE...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...