kpist

Trådstartare
Snarkar era hundar? Doris ligger här bredvid på rygg med tassarna i vädret och snarkar som en liten gris! :love:

Jajamensan...och jag tror minsann att jag vet vilken sovstil du menar (skit också nu funkar inte yahoo, jag har en råläcker bild på Nixon när han sover med benen i vädret ;) :D)

Nixon skäller tom i sömnen :D det är såååå gulligt :love:

Rasmus snarkar jämt, ibland är det lite störande när man själv ska sova :smirk:

Den e oslagbar! :)

Haha. Det gör iaf inte Doris, men hon skäller när jag sover :smirk:

nej, men han drömmer och drömmer och drömmer... tassarna springer aoch springer och han piper och piper.. det är min vovve det :love:

Oja.. Efter 3 veckor här hemma så snarkar hon som en Bulldogg, leker som en Bulldogg och tror att hon är en Bulldogg :crazy:

Usch vad det här påminner om min gammeltik! :( Hon låg ofta och drömde hej vilt o skrek o morrade o skällde o pep och SNARKADE!!! :love:

Min husky gör det inte så ofta, mest när hon löper; då yyyyyyyyyyyyyyylaar hon i sömnen... Ligger dock ofta på rygg och visar att livet är HÄRLIGT! :bow:

Precis så som på den sista bilden ligger hon jätte ofta, så örat ställer sej o allt! :love: Bara o krympa honom lite o byta ut pillen så e de Doris :D

jodå :smirk: labben snarkar som en gris och "springer" och tuggar i sömnen. schäfern snarkar nästan aldrig, men skäller och piper desto mer. allra helst när vi har bäddat ner oss och har det jättemysigt och jag nästan har somnat...

Jodå, ibland snarkar hon som bara den, speciellt om hon är riktigt trött!

En av våra dagishundar snarkar också! Han hörs över hela dagiset och så sover han jättedjupt. Jag kan tom gå in och skaka filtar, sopa, svabba och byta vatten utan att han vaknar. :D

Jag har försökt! :mad: :crazy: Så jag ska åka hem till uppfödaren någon helg som kommer så att hon kanske inser att hon faktiskt är en GD :p

Labben snarkar som en stor karl....men jag tycker det låter jättemysigt, inte så irriterande som när en männsika snarkar! :love:

:eek: :eek: :eek: Öronen får gärna självkuperas men svansen?! :eek: Då kommer jag ju ha en fuuul hund ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
488
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 089
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 395
Senast: Capybara
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka