snart börjar säsongen!

Scorpan

Trådstartare
:bump:
Snart börjar säsongen!! Nu är det liksom bara startsträckan kvar och paniken över att man skulle behöva sy nya kläder...

Prel. datum fär säsongens första tornerspel har nått oss och äntligen kan vi börja planera och drömma oss bort *ler stort och saligt* (hmm - vänta nu... var det inte jag som var less på tornerspel för 1 år sedan.... :angel: guu va rätt sällskap kan göra mycket!)

/scorpan - förväntansfull
 
Sv: snart börjar säsongen!

Japp, snart börjar det :angel:

Vi får la se om jag hinner komma med på någe i år :angel: Men som det ser ut så kommer jag vara ensamstående med häst :D större delen av sommaren.

(Men det är iofs bra, då kan jag tjuvträna lite hemma på redan klara tornerspelshästar :crazy: :banana: )
 
Sv: snart börjar säsongen!

Ja tänk snart är det sommar och jag står för engångsskull med två hela hästar och själv är jag stabil nog att rida åtminstånde varanan dag. Kanse löser sig ekonomin ochså sa att jag till tränigarna kan köra. Men som det ser ut nu så blir det inget tornerspel för mig dena säsong häller. :cry: Fast gästspela i byn hinner jag kanse med i år i allafall tips på hur jag skall tillvärka en medeltida rulle motages gärna.
För just nu knyppas det ringbrynga så fingrana blöder och band sys på kläder med det vanliga "aj jag stack mig" men länktar tillbaka till medeltiden det gör jag hoppas hoppas jag nu kan åka i år för jag länktar så. :bump:
 
Sv: snart börjar säsongen!

Hehe - nu blev jag avis på dig Terror!!! *ler*
Tänk om man hade tillgång till såna hästar..

Lina kommer inte gå tornerspel denna säsongen - hon ska få mjukstarta nu efter sin skada så hon får hänga med och vara snygg bara. Man vill ju vara rädd om guldklimpen.

Maria - vore jättekul om du kunde komma upp till t ex Rosers!

/Scorpan, som nog ska sätta sig och sy...
 
Sv: snart börjar säsongen!

Ja du får vara rädd om Lina, det verkar vara en bra häst.

Jag jobbar på att finslipa kommunikationen med kusarna och testar lite torner här med grabbarna, de har så tunga grejer bara. Är inte van att ha små klena fruntimmer som hanterar deras tunga grejer :o :D

Kan dock erkänna att jag är lite sugen på att ta mig upp någon helg och testa med er i stället men då måste jag jobba mer på mitt BE kort först... Vi får se vad som händer, beror lite på om ekonomin tillåter det :angel:
 
Sv: snart börjar säsongen!

Misstänkter att du gärna skulle vilja låna en viss liten kosning connemara-quarter som går som på räls :angel:

Hon är för härlig, så genommysig.. :love:
 
Sv: snart börjar säsongen!

SweetSelene skrev:
Misstänkter att du gärna skulle vilja låna en viss liten kosning connemara-quarter som går som på räls :angel:

Hon är för härlig, så genommysig.. :love:

hahaha ja du... fick jag välja en endaste av alla aktiva tornerspelshästar så skulle det väga tungt mellan henne, hästen jag hade på SM i uppsala och Adam... Men Hon är den som jag är allra mest charmad av :love: :love: :love:
 
Sv: snart börjar säsongen!

Jag har tränat tornerspel :banana: :bump: å det var tokroligt :D
 
Sv: snart börjar säsongen!

Och vem var det som inte säga något :angel: Jag förstår att du inte kunde hålla dig! Nu kommer mansgrisarna till riddare att få höra ;) :D
 
Sv: snart börjar säsongen!

Vet :angel: Kunde inte hålla mig :p Jag e mest stolt över mig själv :D
 
Sv: snart börjar säsongen!

Det ska du vara med :bow: och över din lilla grabb, han skötte sig ju jättefint igår även om racerväxeln låg i vissa stunder :D
 
Sv: snart börjar säsongen!

Tihi :D :o Tror till och med att husse var lite nöjd, fick inte så många tips om vad jag kunde göra bättre :angel: Han muttrade mest någom om "bra gjort" och "han går rakt och fint" :cool:
 
Sv: snart börjar säsongen!

:rofl: du får ta det lite lungt så du inte sårar hans manliga stolthet du vet *fnissar förtjust*
 
Sv: snart börjar säsongen!

:D Den sårade manligheten kan repareras på andra sätt ;)
 
Sv: snart börjar säsongen!

på SM, ja garanterat :D , mycket troligt att jag sitter i sekretariatet...

Ev. så blir det annat också under sommaren, men det återstår att se.
 

Liknande trådar

Körning Kommer ni ihåg mig med den musblacka fjordingen? Vi fick ju till sist fram papprena på henne och istället för att vara 12 år visade...
2
Svar
27
· Visningar
2 989
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp