Snart sommar

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Stallflicka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 775
S

Stallflicka

Snart är det sommar. :bow:
Då ska jag äntligen få gå ut med min hamster för första gången i hamsterkopplet. Hade det till förra hamstern som älskade när vi var ute och gick med honom. (Såklart när det var varmt och soligt ute ;)).
Har ni också små hamsterkoppel till era hamstrar? :D

finns det verkligen koppel som passar till så små kroppar? :confused: Borde inte hamstrar vara ganska ömtåliga i skelettet? Marsvin ska ju inte ha selar och koppel och de är ju ändå lite större.

Jo, faktiskt, det finns ;). Det sitter inte så att det far av men ändå inte så hårt så dom gör illa sig.. ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
776
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 264
Senast: Amha
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet... 2
Svar
35
· Visningar
5 661
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka