Snigelslem

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare sassi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 330
S

sassi

Hur blir man enklast av med snigelslem som sitter mellan hundens trampdynor? :confused: tvål och vatten är ganska hopplöst att använd mot så'na kräk :cry:

Sv: Snigelslem

Jag skulle nog testa med diskmedel eftersom det är framtaget för att bland annat kunna lösa animaliska proteiner.

Sv: Snigelslem

Jag brukar tvätta bort svåra saker med YES, sen spolar jag av ordentligt, för att avsluta med lite hundschampo och ordentlig avspolning, så jag vet att allt YES är borta.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Jeps
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 824
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: __sofia__
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 126
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår