Jag har fött tre barn. Första var vaginal förlossning, andra planerat snitt, tredje vaginal. Min man tyckte att alla var smidiga. Särskilt den tredje-då satt han på en flygplats.

Skämt åsido- vad är det för män som pratar som om de vet vad det handlar om???? Om de verkar oförstående är ju en sak-de kan ju inte veta- men de som pratar som om de vet?!.

Som svar på inledningsinlägget: planerat snitt pga sätesbjudning i v 40. Otroligt smidigt och proffsigt. Blev tydligen lite panik då jag förlorade mycket blod ( 3liter) men jag märkte inget av stressen. Det var läkaren som efteråt kom in till mig och ville förklara " vad som egentligen hände". Jag var matt och svag efteråt, fick ingen plats på bb utan tillbringade hela första dygnet i en operationssal(!) men tycker ändå att snittet i sig var en väldigt positiv upplevelse.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 547
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 033
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka