Snöstyltor med sulor..

Sv: Snöstyltor med sulor..

De enda snösulor jag varit 100% nöjd med är de hela sulorna med en liten 'halvboll' i mitten.
Andra snösulor är okej och funkar okej och jag kan absolut inte vara utan snösulor på vintern men de hela med bollen är de absolut bästa jag använt!
 
Sv: Snöstyltor med sulor..

Det HAR iallafall stått patenterad huufgrip på den ljusblå-gröna.

Det var länge sedan jag hade de svarta.
 
Sv: Snöstyltor med sulor..

Tittar man hos tillverkaren så har de endast svarta, genomskinliga finns inte och har tydligen aldrig funnits heller. Det finns en snarlik variant, förmodligen den du har, men det kvittar ju om du själv är nöjd med dom.

De är köpta från samma ställe, alltså de svarta och de ljusa, och trycket är identiskt. Så är det en kopia så förutom att de nog kraftigt riskerar en rättstvist (och de säljs internationellt) - så är det en så bra gjord kopia att den är lika bra som originalet. Förutom färgen och storleken märker man ingen skillnad på dem alls, lika mjuka och lika bra =)

Sist jag kollade hade de ingen egen hemsida dock Cattaneo, men de kanske har nu?

Finns med på flera olika sidor, just som original dock, inte alltid på bild, men de ljusa heter mini huf grips.
Syns iofs på bilden med, de svarta super huf grip, de ljusa mini huf grip

Nu i år har jag svarta igen, storleken (mini eller vanliga) spelar inte så stor roll till Lillen, men till shettisen med pyttefossingar var det himla trevligt att de gjort en mindre variant =)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Bor i Skåne och de har varit ovanligt mycket snö. Har inte kunnat rida för de blivit stora styltor i skorna har rafsat ut varje dag...
2
Svar
21
· Visningar
1 040
Senast: Fazeem
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 160
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: super
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Anemone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp