Snuffsan

Trådstartare
Är ett klassiskt gratisspel. Jag hade det på min gamla dator men win95 och det funkade jättebra. Igår kom jag att tänka på spelet och laddade ner den version som ska funka med mitt xp. Men inte. Det är svårt att röra kontrollen, som att spela i sirap. Jag testade en annan version men samma sak. Någon som har fått snoods att funka med xp?

Sv: Snoods

Jag har kört det på samtliga mina XP-burkar och det har funkat bra.

Nu var jag ju tvungen att ladda ner och testa igen då jag formaterade om den här burken för knappa månaden sedan.

Jag laddade ner version 4.0 från en svensk sida (tog bort alla tillägg :angel:) och här är det snarare tvärtom. Jag fick ställa ned musrörelsehastigheten för att kunna spela.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: fejko
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 196
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V