Snoppen är ond!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Night_Walker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 045
N

Night_Walker

in hund har ont ii sin snopp åå det blöder lite ibland bara dåå han pinkar typ.... veterinären tror att det kan vara urinsten :(

Sv: Snoppen är ond!

Veterinären tror???????
Vill inte skrämma upp dig, men det kan lika väl vara något med prostatan. När min hund kissade blod berodde det på cystor i prostatan.

Kan vara vanlig UVI (urinvägsinfektion) också... Det gör svinont! *ajaj*
Om jag vore du skulle jag åka till veterinären snarast.

Hej min hund kissade oxå blod ett tag åkte ut & in till vetrinären de sa tvätta bara men sen blev jag förbannad & sa att de var tvungen att göra något & de hittade cystor i prostatan så jag var tvungen att kastrera han pga det. Så kolla upp det så fort du kan min hund har blivit mycket gladare nu.

men han har inte ont längre å han blöder inte heller.. vi pratade med veterinären å det va troligen bara urinvägs infektion så det gick över av sig självt. *skönt* :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Malte har droppat lite blod från snoppen de senaste tre dagarna. Vi har hittat små fläckar i sängen och på golvet. I förrgår åkte maken... 2
Svar
22
· Visningar
1 661
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 154
Hundhälsa Min dvärgpudel ( som inte lever längre ) hade ibland krångel med magen och veterinären rekommenderade ett foder som var lätt att smälta...
Svar
3
· Visningar
497
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 465
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka