Snörgjordar

Grazing

Trådstartare
Någon som vet om det finns snörgjordar till dressyrsadlar? Jag har letat och just nu hittar jag inte några snörgjordar alls, måste man beställa dom från internet? Är det någon skillnad på snörgjord och snörgjord? Märken osv?

Sv: Snörgjordar

Jag har sett att det finns ibland på beg. marknaden. Sätt ut en sökesannons. Jag tror inte det är så stor skillnad på olika gjordar.

Finns i USA, har flera stycken hängande i stallet. En del är Stübben, andra billiga märkeslösa.

Jag köpte en snörgjord (Stübben) för ett tag sen av Haglunds. Ring och kolla om det går att beställa av dem? Jag är jättenöjd med min :)

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
254
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden