Bukefalos 28 år!

Snott min MSN!

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tartuffe

Någon har kommet på mitt lösenord till min gamla MSN (Har precis bytat till en annan!) och ändrat det. Och nu skriver dom en massa dumma saker som är både pinsamma för mig och andra! Vad är det bästa att göra, för även om jag inte tänker vara inne på den mera så vill jag ju inte att personerna ska få fortsätta att skriva så om mig och alla andra! Det hemskaste är att jag tror det är någon jag känner för att personen pratar om andra jag och så känner så... Men skulle bli jätte glad för något tips på vad man kan göra för att få tillbaka den!
 
Sv: Snott min MSN!

Gosh vad jobbigt:(
Att folk inte kan hålla sig till sitt..

Man kan väll svara på ngn 'personlig fråga' för att komma in på kontot igen?

..om hackaren inte bytt den s.a.s.
 
Sv: Snott min MSN!

Det där hände för mig också..

En kille försökte på mig att sätta på camen o när jag inte gjorde dte hotade han med att sno min msn. Sen gjorde han det :( Fick höra att han tagit andra människors msn när han va inne på min. Skitjobbigt att inte veta vad han har skrivit o så, folk tror ju att det är jag..

Btw, har jag fortfarande inte gjort en ny msn o det här va i början av sommaren :eek:
 
Sv: Snott min MSN!

Hur byter man lösenordet? Visste inte att det gick göra det ens. :crazy:

Tråkigt med de där msn-tjuvarna, att dom ens orkar!
 
Sv: Snott min MSN!

Gosh vad jobbigt:(
Att folk inte kan hålla sig till sitt..

Man kan väll svara på ngn 'personlig fråga' för att komma in på kontot igen?

..om hackaren inte bytt den s.a.s.

Jo, jag vet, men jag tror nästan att personen har bytat för nu är det "bäst barndomsvän" och jag har skrivet in alla barndomsvänner jag kan komma på men ingen är rätt... :confused:
 
Sv: Snott min MSN!

men... hur? nån mer än du som vet lösenordet? :confused:

Neej, typ bara jag och min mamma som vet vilket det är. Men mitt lösen var ganska lätt (Min hästs namn) så om nu personen känner mig så var det ju ganska lätt... :(
 
Sv: Snott min MSN!

Det där hände för mig också..

En kille försökte på mig att sätta på camen o när jag inte gjorde dte hotade han med att sno min msn. Sen gjorde han det :( Fick höra att han tagit andra människors msn när han va inne på min. Skitjobbigt att inte veta vad han har skrivit o så, folk tror ju att det är jag..

Btw, har jag fortfarande inte gjort en ny msn o det här va i början av sommaren :eek:

Jaa, jag vet, dom kan ju få ens vän att bli sur på en osv. så dom förstär skitmycket! :eek: Haha, men det är ganska skönt och ta ledigt från MSN ibland.
 
Sv: Snott min MSN!

Hur byter man lösenordet? Visste inte att det gick göra det ens. :crazy:

Tråkigt med de där msn-tjuvarna, att dom ens orkar!

Precis! Kul och sitta framför datorn i 1 timme bara för att försöka komma på ens lösenord så att den kan förstöra! Då kan den ju lika gärna skaffa en egen MSN som dom kan förstöra... :crazy:
 
Sv: Snott min MSN!

Oftast alltför enkelt gissa sig till lösenordet, och om inte det går finns den "hemliga frågan/ledtråden" som brukar vara ännu sämre.
 
Sv: Snott min MSN!

Byt alla liknande lösenord du har, det brukar vara lätt att byta - även på msn!

Jag har också varit liten :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 991
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 130
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp