Snygga bett!

Fashionistan

Trådstartare
Vilka bett är snyggast? (Bara designen som skall diskuteras här)

Jag älskar "Flippan bettet"! Hur snyggt som helst! :d:love:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Snygga bett!

Riktigt snygg!
Har sett för få i den stilen för att avgöra vilken jag tycker är snyggast, men den där skulle nog ligga bra till! :)

En stilren stång med S-formade skänklar, eller en elegant (inte för mycket!!) utsmyckad spansk eller portugisisk stång.

Den som Sshameless visade är jättefin!

ju mindre bett man har ju snyggare tycker jag. mina har bett med små ringar 1 av dom med fasta ringar

Påminner om att bilder som läggs in i tråden måste vara egna. Copyrightskyddat material är INTE OK att låna...

Lägger in min bild igen, det är en portugisisk stång, den rider jag med ibland, men oftast ett tre delat med fasta ringar.

bett.jpg

Min egen bild.

Men jag gillar som några sagt, enkelt, stilrent.

Den som Sshameless visade är jätte läcker, har tittat på den ett tag. :laugh:

Det är alltid fint med ett enkelt tränsbett med normalstora ringar. Fasta eller rörliga.
Sparsamt utsmyckade stångbett är fint också, och kimblewick :D

Jag tycker nog inget är sådär jättesnyggt. D-ringar kanske.

Däremot tycker jag bett med lösa ringar och bett med små ringar är grymt fula :o

pink.jpg

Ecuyer de luxe bettet
Likadan bett som jag visade innan och samma fotograf, jag får använda bilderna, både denna och förra bilden;) Denna gången sitter bettet på min häst:D

alta.jpg

Alta Escuela bettet

Tränsbett. Fasta eller lösa ringar som är stora, eller iaf. normalstora. Små ringar ser bara dumt ut

De flesta stångbetten tycker jag är snygga.. Ser elegant ut på nåt sätt;)

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
499
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 213
Senast: sweep
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka