SNYGGA bruna scharak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _breeze_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 4 068
Sv: SNYGGA bruna scharak!

det är en pessoa! :) gammal modell, jag tror inte de säljs längre.

Jag MÅSTE bara ha ett sånt schabrak! :love: Var finns dom? Berätta nu en gång för alla! :)

Equilines är ju alltid fina, och de kan man ju beställa i vilka olika färgkombinationer som helst, super bra!

Sen så tycker jag att den bruna/beiga vändbara poly paden är duktigt snygg, en sån skulle jag vilja ha själv :smirk:

haha har sagt de flera gånger nu men ookej :p
det är ett RG som jag köpt på en tävling (Södertälje) av Kingsland/Domani.. de brukar va på mässor och så, har inte sett nån hemsida. men det finns väl fler återförsäljare av RG? www.hastbiten.se vet jag iaf! :)
så.. nu vet du !!

mkt möjligt!
dom som äger det bor där nånstanns. särö tror jag :)

Här ser ni någon som kommer irra över hela mässan för ett schabrak! :D

*KL*
Här är ett jag fick av en kompis.. Visserligen beigt med brun kant, men slänger in bild iallafall :D :angel:
Inga superbilder, men ni ser lite iallafall . ..

DSC05455.jpg

DSC05445.jpg

Lånar dig lite... Orkade inte backa...
Anna Scarpati har som är ganska lika RG- kommer in på henrikssons i slutet av månaden. Men jag ska ha ett så dom får inte ta slut nu...
Jag har ett beiget som jag ska prova på söndag... KAn återkomma med passform...
Equilines nya schabrak var väldigt mjuka och fluffiga- det brukar dom ju inte vara. Dock såg jag inget brunt- men det går ju att beställa...

Liknande trådar

Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 393
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka