Snygga byxor till gipsat ben?

Brassneck

Trådstartare
Finns det eller är jag dömd till de avlagda adidas-brallorna jag hittade i källaren?
Jag har ALDRIG vida byxor, det är antingen tights, smala jeans eller strumpbyxor så allt jag kollar på känns fel.
Har inte haft gips sen jag var barn och då var det sommar så då kunde man ju ha kjol/klänning. Har ett par termobyxor med dragkedja på sidorna som man kan ha ute när det är kallt men vill gärna ha några slags inne-byxor.
Rino har fina vida byxor men jag vill gärna ha lite stretch. Kul om de är helt galet mönstrade eller helsvarta.
Funderar på att köpa lite snyggare leggings/mysbyxor och klippa av ena benet under knät. Har gips till knät ungefär.
 
Jag hade tights utanpå gipset utan problem då de jag hade var rätt stretchiga plus att jag har storlek L. Kommer inte ihåg att jag hade några andra byxor (förutom såna raka lite snyggare och tunnare mjukis/träningsbyxor som jag hade när jag var hemma) under de tre månader jag var gipsad 😅🙈
 
Finns det eller är jag dömd till de avlagda adidas-brallorna jag hittade i källaren?
Jag har ALDRIG vida byxor, det är antingen tights, smala jeans eller strumpbyxor så allt jag kollar på känns fel.
Har inte haft gips sen jag var barn och då var det sommar så då kunde man ju ha kjol/klänning. Har ett par termobyxor med dragkedja på sidorna som man kan ha ute när det är kallt men vill gärna ha några slags inne-byxor.
Rino har fina vida byxor men jag vill gärna ha lite stretch. Kul om de är helt galet mönstrade eller helsvarta.
Funderar på att köpa lite snyggare leggings/mysbyxor och klippa av ena benet under knät. Har gips till knät ungefär.
Sitter det fast? Jag hade gips till knäet men det var uppskuret och hade kardborreband :) (snyggt rött med svarta kardborreband, de hade skruvat i foten) så då tog man av det, satte på nylonstrumpbyxor under och satte på det igen och hade kjol till, stövel på andra foten för balans, superduper.

Annars är jag väldigt sugen på ett par sådana häringa. Det kanske vore något-
1603373042844.png

https://www.google.se/search?q=vida...WrxIsKHd5RBp4Q_AUoAXoECA0QAw&biw=1278&bih=774
massa olika på bild
 
Sitter det fast? Jag hade gips till knäet men det var uppskuret och hade kardborreband :) (snyggt rött med svarta kardborreband, de hade skruvat i foten) så då tog man av det, satte på nylonstrumpbyxor under och satte på det igen och hade kjol till, stövel på andra foten för balans, superduper.

Annars är jag väldigt sugen på ett par sådana häringa. Det kanske vore något-
Visa bifogad fil 58954
https://www.google.se/search?q=vida...WrxIsKHd5RBp4Q_AUoAXoECA0QAw&biw=1278&bih=774
massa olika på bild

Vet inte än, just nu har jag fast gips. Ska operera skruvar nästa vecka!
De där var snygga! Kanske hade varit nåt.
 
Jag köpte billiga bomullstights i storlek L och klippte av halva vänsterbenet. Då blev det tillräckligt stor öppning för att dra över gipset! Visserligen är det ju nu väldigt baggy tights men ändå betydligt mer välsittande än adidasbyxorna jag hade innan. Så det är mitt tips till alla andra stackars gipsade därute!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp