Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har väldigt långa armar i förhållande till resten av kroppen. Pikeurs kavajer är de enda som jag hittat som passar riktigt bra, de är dessutom grymt snygga
Jag är ca 177 och har jättesvårt att hitta en kavaj som passar bra. Sitter de bra i kroppen slutar ärmarna vid armbågen och passar ärmarna i längden är resten som ett tält Den enda som passade var en Eurostar med långa ärmar som jag dessutom fick lägga ner ärmarna på ca 5 cm...
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Kläder & Bli fin
Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Gravid - 1år Verkligen störig! Sjukt frustrerande att bara vara i limbo och inte kunna göra nåt alls. Ännu mer för samkönade par tänker jag. Jag kan...