Snygga kavajer.

FadeAway

Trådstartare
Med lååånga ärmar. :angel:

Har förnärvarande en cavallo som har nästan em dm för korta ärmar (enligt mitt tycke då) Vilka har långa? :angel:
Den ska heller inte har axelpluffsar! :eek:

Sv: Snygga kavajer.

Jag har väldigt långa armar i förhållande till resten av kroppen. Pikeurs kavajer är de enda som jag hittat som passar riktigt bra, de är dessutom grymt snygga:d

Jag vet inte om jag har extremt långa armar men jag är bredaxlad och är 175 lång vilket tydligen inte är standard >_<

Jag är ca 177 och har jättesvårt att hitta en kavaj som passar bra. Sitter de bra i kroppen slutar ärmarna vid armbågen och passar ärmarna i längden är resten som ett tält :D Den enda som passade var en Eurostar med långa ärmar som jag dessutom fick lägga ner ärmarna på ca 5 cm...

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka