Snygga pannband x-full

bigganl

Trådstartare
Vart kan man köpa snygga pannband i x-full? Inga med stenar eller så utan snygga i läder. Kanske med bredare mittdel, v-format o dyl.
Jag hittar bara fullstorlek och de är i kortaste laget.

Sv: Snygga pannband x-full

Döbert har snygga v-formade pannband... Annars tycker jag du ska kolla på Eurohorse (om du ska dit), där brukar de ha alla möjliga saker.

bigganl skrev:
Jag ska inte till eurohorse, men ska kolla Döbert.

Hoppas att du känner dig ofantligt rik i så fall :angel: :)
Jag kan tänka mig ett Döbert men huuuuu va dyrt.
Skulle gladeligen skippa krimskrams och kristaller och annat.
Jag vill "bara" ha ett svart V-format pannband i X-full, men det verkar lögn att hitta ett.

// M

där hade de bara med en massa glitter =(
vill också ha reda på nåt bra ställe med snygga pannband o helst inte för dyrt=)

satanic skrev:
där hade de bara med en massa glitter =(
vill också ha reda på nåt bra ställe med snygga pannband o helst inte för dyrt=)

Hmmm det här leder osökt in på ngt som jag undrat länge...
Det är ju en sak med glitter och "grejs" när småtjejer vill ha det på ponnyer...
Men det finns ju VÄLDIGT många glittriga pannband för stora hästar också, tycker vuxna människor verkligen att det är snyggt? Jag menar... mångas position utåt verkar vara stilrenhet osv. men VEM är det då som köper krims kramset (ryyyyyser) :eek:

Lite off topic men jag kände att jag var tvungen att fråga ;)

Ingen som hittat enkla V-formade pannband ännu? Helst X-full...

// M

minternet skrev:
Hmmm det här leder osökt in på ngt som jag undrat länge...
Det är ju en sak med glitter och "grejs" när småtjejer vill ha det på ponnyer...
Men det finns ju VÄLDIGT många glittriga pannband för stora hästar också, tycker vuxna människor verkligen att det är snyggt? Jag menar... mångas position utåt verkar vara stilrenhet osv. men VEM är det då som köper krims kramset (ryyyyyser) :eek:

Lite off topic men jag kände att jag var tvungen att fråga ;)

Ingen som hittat enkla V-formade pannband ännu? Helst X-full...

// M

hehehe... de kanske tjuvrider med glitterpannband i skogen :idea:

Ja jag vill precis som dig he ett enkelt men snyggt pannband utan en massa krimskrams. Droppforma eller ett v format. Ska inte hästar med stora huvuden få vara snygga?

Jag har inte sett några pannband i x-full, förutom de som följer med träns dvs.. Det är ju lätt att fråga en sadelmakare!

bubbel skrev:
hehehe... de kanske tjuvrider med glitterpannband i skogen :idea:

Ja det har jag misstänkt länge. :rofl:
Man ser ju nämligen inte så mkt glitter på varken hopp eller dressyrtävl. heller.

// M

bigganl skrev:
Ja jag vill precis som dig he ett enkelt men snyggt pannband utan en massa krimskrams. Droppforma eller ett v format. Ska inte hästar med stora huvuden få vara snygga?

Men det finns ju inte i vanlig full heller...inte under 500 spänn!!!
Tycker inte ett vanligt enkelt utan krims borde behöva kosta över 200kr. :crazy:

//M

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
4 000
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 260

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Smart watch
  • Handdukar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka