Snygga & sköna tröjor/jackor..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _malle__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 881
M

_malle__

Snygga & sköna tröjor/jackor..

..att rida i, var kan man hitta det?

Jag har hittat en snygg slipover från Victor Hugo och så gillar jag även den sandfärgade fleecejackan från Hööks.

Men jag skulle ju behöva fler än 2 tröjor, så mer tips på snygga kläder tack! :p

Re: Snygga & sköna tröjor/jackor..

hööks, börjes, andra modemärken typ nike, addidas m fl tycker ja är snygga...själv rider jag nästan bara i uttjänta sweatshirts, fleecejackor och polos...verkligen årka med att klä upp sig i stallet :smirk: :crazy:

I stallet brukar jag inte heller "klä upp" mig, men ska jag på träning så vill jag gärna
ta på mig något snyggare än de vanliga urvättade tröjorna :smirk:

ok...mn jag tkr att de kända sportmodemärkerna är snyggast som typ nike och addidas :p

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 420
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
750
Senast: Cattis_E
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
576
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden