Snygga träns i brunt + martingal (bilder)

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare la06
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 664
L

la06

Jag letar efter ett snyggt brunt träns i bra kvalité och en martingal!
Har en Paris D sadel så vill att de ska passa till den.

In med massa bilder och tips på var jag kan hitta dem (hemsidor)!!:bump:

Sv: Snygga träns i brunt + martingal (bilder)

6495735.jpg

detta hade jag till min paris D är från Dyon GlennGordon.
Equipe har också fina träns i olika bruna nyanser ett sånt har jag med :) men det beror ju på vilken brun nyans du e ute efter...min sadel på bilden e ju den gamla färgen, den nya e ju mkt mörkare

Equipe:
11029252.jpg

mm.. men har samma färg som du. Men de övre passa ju fint till sadeln! Är de gg på både martingal och träns?

De undre var fint, men de blir nog lite mörkt kanske?

Jopp GG på båda. o de på bilden e mkt använt, det var ljusare i början..(mer som sadeln då)

jo de undre kanske blir lite mörkt, jag har en ny sadel nu i samma färg som de. men de går ju ihop hyfsat iaf :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
429
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?