Snygga träns

Sv: Snygga träns

passier har assnygg men dyra ...
jacson har jag själv (hästen iaf),kostade 199:- har hållit kanon bra sen 2001 nu,använt dagligen i ur och skur,lädret känns ju inte som stübben lr den klassen,men helt okej i den prisklassen :)

www.jacson.se

Detta tycker jag är jättesnyggt!
SE71143.jpg

Hubertus har måna jättesnygga träns också! Som dessutom inte är hutlöst dyra.

Senast ändrad:

Tolga of Brussels, det är ett belgiskt märke. Lyxigt, tjockt läder liksom. Ocksâ jättefina chaps, senskydd m.m

Själv har jag letat efter ett svart träns med vita sömmar som kostar max 700:- men det går trögt... Engelsk nosgrimma eller Aachennosgrimma är det som gäller.

Globus har ett svart med vita sömmar. Kolla deras hemsida. Även horsehead har ju det.

MercedesBenz skrev:
Globus har ett svart med vita sömmar. Kolla deras hemsida. Även horsehead har ju det.

Fast jag menar inte det med vit dekorsöm på pannband och nosgrimma, utan ett träns som är sytt med vita sömmar men helt utan dekorer... det är svårare att hitta...

ok... jag letar ju inte efter sånt då jag ogillar alla avvikande sömfärger men kan ju hålla utkik om jag ser.

Själv föredrar jag Knights med bred nosgrimma och aachen.
Min häst klär i det jättebra! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka