Snygga westernpad´s vart??

JessicaM

Trådstartare
Är ute efter fina westernpaddar. Helst Arabian pad´s för det hittar jag verkligen inte. Såg en på B*rjes men den ser ju för j*klig ut hehe, helst kanske det ska vara enfärgat.

De flesta paddar tycker jag är så himla långa 32*32 = ca 81cm lång!

Har ni några tips hörrni :D

Sv: Snygga westernpad´s vart??

Annars är ett hett tips att köpa en tunnare, mindre padd och sedan ha en filt över. Filtarna kostar inte alls mycket, och du kan kombinera i all oändlighet med samma pad.

Tex:
26368032.jpg

:)

Arabians pads?
Menar du en rundskuren?
Isf har Tacky too rundskurna neoprenpads, både enfärgade och mönstrade.

Sök på barrel race-utrustning!

Min häst har oxå för kort rygg för dom där paddarna. Jag är på jackt efter en snygg build-pu pad (gärna med turkosa färgmönster) utan cutback. Är den sen för lång får jag väll ta fram saxen och kapa till den ;)

Börjes har en som är okej i färgen. men kvaliteten är jag lite tveksamm till.. Någon som har nått tipps på en bra build-up pad?

Ursäkta trådkapningen..

*kl*

Puttar upp och kapar tråden lite.
Det där med liten tunnare padd+filt lät bra tycker jag, men var tusan får man tag på en liten padd? Även jag har en kortryggad häst, vi drunknar nästan i padden vi har nu. Tips?

Vi har provat ett 15-tal olika pads och den i särklass bästa enligt vårt tycke är 5 Star Contour Wool pads, det finns inget som är bättre än en riktigt bra ullpad. Dom kan beställas i många olika modeller, storlekar, tjocklekar och färger. Vill du veta mer om dom och var du kan köpa dom kan jag skicka ett PM.

Liknande trådar

S
Hästmänniskan För några års sedan så hade jag en foderhäst med toppen stam inom hoppning hemma. Jag skulle ha hästen hemma i 1 år och sen fick jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 752
Senast: Judelaw
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 240
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31