Snyggaste gårsskyltarna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SanchoPancho
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 540
S

SanchoPancho

Det är ju lite "inne" att ha gårdsskylt med hästar och grejer. Var hittar man de snyggaste? Vilken sort är snyggast? På många tävlingar säljar det svarta metallskyltar där man kan välja olika motiv. Tycker de ser lite billiga ut men helt ok. Vissa har träskyltar, ibland med tak och blomlåda under :) Någon hemsida där din favvo finns?

Sv: Snyggaste gårsskyltarna?

Jag ritade en bild själv och sedan fick en gammal smed i trakten göra skylten åt mig. Så här ser den ut:

klarsgarden_skylt.jpg

Sv: Snyggaste gårsskyltarna?

Vi har ett STORT järnhjul från en gammal hästdragen jordbruks "maskin" och ovanpå den sitter det en järnskylt med vårat gårdsnamn. Fint tycker vi, när staketet till ridbanan är klart så kommer hjulet att bli ingången till banan.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 582
Senast: Edla
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska... 2
Svar
20
· Visningar
2 244
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31