Snyggaste pannbandet just nu?

Sv: Snyggaste pannbandet just nu?

Min Tristan har ett (Glen Gordon???) v-format pannband med silverfärgad clincher som han har haft i flera år men som jag fortfarande tycker är snyggt på sitt enda träns.

På det andra har han ett halvtjockt rundflätat pannband i läder som jag köpte för flera år sedan. Det ska tydligen vara inne i år. Snyggt är det hur som helst.

Tyckte också om de pannbanden med enkel kedja och sten tidigare. Ofta finns de på Tradera för en billig peng.

Mitt favoritpannband just nu är ett med två rader vita pärlor. :D Inget läder förutom på sidorna utan bara pärlor som hänger!

chili003.jpg

Detta har jag haft i många år, använt tränsen kanske 10 gånger eftersom min häst har brun utrustning, men jag säljer inte det eftersom jag gillar pannbandet:D Stübben Dublin är det.

Sen har jag ett med en rad kristaller från Hubertus som jag tycker är helt okej för att vara strass. Mitt dressyrträns är Kieffers Krockodil, det är rätt speciellt hela det tränset:p

Jag älskar söta pannband gärna med bling =) Det är även fint med flätade pannband och så

img_7126_161790407.jpg

Svart och kameliont färgat från Swarovski
img_0169_159089897.jpg

Vitt från swarovski.
Nu för tiden så gillar jag mer dom med stora stenar :)
Plus dom går inte sönder lika lätt

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 391
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 101
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
389
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka