Snyggaste saken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lill_flesky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 036
L

lill_flesky

Jag tycker vi kontrar tråden "fulaste saken" med en tråd med våra snyggaste saker :d

Jag börjar med mina guldglittriga davies boots :love: hittar ingen bild på dom just nu, men de flesta vet ju hur de ser ut.

Sv: Snyggaste saken

Finaste saken? Hmmm, måste nog säga min kära pålle :D :D :D
Fast förutom henne så älskar jag min sadel som jag köpte för inte så länge sen.
Förvisso begagnad men i fint skick och defintivt den skönaste sadeln som jag suttit i :)

Om man bara satt kvar lite oftare... :rofl:

Oj jag har så mkt snygga saker! ;)
Mina favoriter är:
*min frank baines sadel
*frank baines tränset med aachennosgrimma
*veredus skydden m läderinsida
*JW sammetsshabrak
*alla HW täckena!

Mitt rosa fluff-fluff ludd! hehe, det är mycket som är fint vid olika tillfällen.

min häst på tävling. svinläcker allt matchar!

Min nybeställda måttsydda Sallerina Equipsadel och Dyònträns. Fast läckrast är min nya häst :love:

Då är det nog ett täcke som jag specialbeställde från B*rjes med ridklubben, svart med guldkant och bordyr med hästens namn *love it* oxå är det mitt ljuslila hoppschbrak från Mias RS, Nougatfärgade lädergriman och pullartränset :)

Hmm det måsta vara min sadel
En Henri de rivel så klart! Ljusbrun.

min häst!! hon är det vackraste som finns i två par skor! :love:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: Shixle
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka